Zorggroep Orion hanteert een transparante klachtenprocedure. Klagen heeft bij veel mensen een negatieve klank. Toch is het belangrijk om klachten te melden. Het uiten van een klacht kan immers een belangrijke bijdrage betekenen tot het verbeteren van de zorg- en dienstverlening. Klagen is een terechte vorm van verwachtingen kenbaar maken en mening uiten.  Daarom vindt u in deze rubriek onze uitgebreide klachtenbrochure en tevens het meldingsformulier om suggesties en klachten in te dienen. Bewoners, familieleden, medewerkers, bezoekers kunnen gebruik maken van deze klachtenregeling.

KLACHTENBROCHURE : In deze brochure kan u lezen wat u kan doen als u klachten heeft over de zorg- en dienstverlening van Zorggroep Orion.

201811 klachtenbrochure (2)

MELDINGSFORMULIER:  Dit formulier is de ideale vorm om een klacht of suggestie in te dienen. U mag natuurlijk ook een brief sturen of een mail of een afspraak maken.

201811 meldingsformulier suggesties & klachten (5)

We voorzien ook een online formulier waarin een klacht of melding kenbaar kan gemaakt worden.

We garanderen dat klachten zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld worden. We gaan vertrouwelijk om met je gegevens (lees hier ons privacy-statement). Om je vraag goed te kunnen verwerken ga je akkoord dat je gegevens worden opgeslagen door Zorggroep Orion na het invullen van het klachtenformulier.
Je ontvangt een bevestiging van je vraag onmiddellijk in je mailbox met de gegevens die we bijhouden